Wniosek do pobrania na dole strony Dofinansowanie demontażu, transportu i utylizacji materiałów zawierających azbest 1. Wydział odpowiedzialny za załatwienie sprawy. Wydział Rozwoju Gospodarczego, Kierownik Wydziału: Bogumiła Popkowska Szczegółowe informacje: Wojciech Stokop Piętro I, pokój nr 5 Telefon (095) 721 64 84 2. Wymagane dokumenty. W kancelarii należy złożyć: 1. Etap I – złożenie wniosku - wniosek o dotację składa się w terminie do dnia 30 września roku poprzedzającego rok, w którym będzie udzielana dotacja. UWAGA! Wniosek o dotację celową dla inwestycji planowanej do realizacji w 2012 r. i 2013 r. składa się do dnia 30 listopada 2012 r. a) wniosek wraz z załącznikami: - dokument potwierdzający prawo wnioskodawcy do dysponowania gruntem na cele budowlane., - dokument potwierdzający brak sprzeciwu organu administracji budowlanej w zakresie wykonywania robót – w przypadku, gdy wniosek obejmuje dotację wykonywania robót budowlanych wymagających zgłoszenia, - oświadczenie wnioskodawcy, że dofinansowanie będzie przeznaczone zgodnie z celem, na który zostało przyznane. Realizacja zatwierdzonych wniosków uzależniona będzie od wysokości środków finansowych w budżecie gminy na zadania z zakresu ochrony środowiska i gospodarki wodnej w danym roku budżetowym. Pierwszeństwo w zakresie udzielenia dotacji z zarezerwowanych w budżecie środków finansowych ustalane będzie na podstawie daty złożenia kompletnego wniosku. 2. Etap II - następuje podpisanie umowy o dotację pomiędzy Gminą Witnica, a Wnioskodawcą. 3. Etap III – po zakończeniu inwestycji, zatwierdzonej do dofinansowania, należy złożyć: a) imienne faktury lub rachunki za realizację inwestycji; b) karty przekazania odpadów na składowisko; 3. Opłaty. Nie dotyczy. 4. Termin załatwienia sprawy. Jeżeli wniosek spełnia wszystkie warunki, określone w Uchwale Nr XXXIV/167/2012 RADY MIEJSKIEJ w WITNICY z dnia 4 października 2012 w sprawie określenia zasad udzielania dotacji celowej na demontaż, transport i utylizację materiałów zawierających azbest z terenu Gminy Witnica oraz wysokość środków zarezerwowanych na dany rok pozwala na udzielenie dotacji, w terminie 30 dni od dnia zakończenia naboru wniosków, wnioskodawca jest powiadamiany o zakwalifikowaniu do dofinansowania oraz terminie podpisania umowy o dofinansowanie. 5. Tryb odwoławczy. Nie dotyczy. 6. Podstawa prawna. art. 403 ust. 5 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz. U. z 2008 r. Nr 25, poz. 150 ze zm.) i art. 18 ust. 2 pkt 15 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz 1591 ze zm.) 7. Uwagi 1. Przed złożeniem wniosku należy szczegółowo zapoznać się z Uchwałą Nr XXXIV/167/2012 RADY MIEJSKIEJ w WITNICY z dnia 4 października 2012 w sprawie określenia zasad udzielania dotacji celowej na demontaż, transport i utylizację materiałów zawierających azbest z terenu Gminy Witnica, dostępną w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy Witnica lub na stronie internetowej: www.bip.wrota.lubuskie.pl/ugwitnica 2. Podanie we wniosku numeru telefonu kontaktowego może wpłynąć na przyspieszenie procedury. 3. Załączniki, które mogą wpłynąć na przyśpieszenie prowadzenia postępowania: - mapa ewidencyjna z naniesioną lokalizacją inwestycji Dokumenty do pobrania:
oswiadczenie_do_wniosku__azbest.pdf kliknij aby pobrać
Wniosek_o_dofinansowanieazbest.doc kliknij aby pobrać
|