NUMER KARTY: WGGGR.6624.......... WYMAGANE DOKUMENTY:
1.Wniosek pisemny o nadanie numeru porządkowego dla nieruchomości. 2.Załączniki do wniosku: - jeżeli wniosek dotyczy więcej niż jednego budynku lub sytuacja w terenie nie wskazuje jednoznacznie, któremu budynkowi ma zostać ustalony numer porządkowy - do wniosku należy dołączyć mapę lub szkic z ich lokalizacją i oznaczeniem
OPŁATY:
Nie ma. MIEJSCE ZŁOŻENIA I ODBIORU: Biuro Obsługi Interesanta/ Wydział Gospodarki Gruntami, Geodezji i Rolnictwa JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA: Wydział Gospodarki Gruntami, Geodezji i Rolnictwa TERMIN ODPOWIEDZI: Do 30 dni. TRYB ODWOŁAWCZY:
Brak. UWAGI:
Brak. PODSTAWA PRAWNA:
1. Art. 47a pkt 2 i art.47b ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz. U. z 2021r. poz. 1990) 2. Rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 27 lipca 2021r. w sprawie ewidencji miejscowości, ulic i adresów (Dz. U. z 2021r., poz. 1368) 3. Art. 35 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2021r., poz.735 ze zm) PLIKI DO POBRANIA:
Wniosek_o_nadanie_numeru_porzadkowego.pdf
|