1. Wydział odpowiedzialny za załatwienie sprawy.
Wydział Gospodarki Gruntami, Geodezji i Rolnictwa
Kierownik Wydziału: Janina Kinga Kasner
Szczegółowe informacje: Wiktor Sporek
pokój nr 21
Telefon (095) 721 64 56
2. Wymagane dokumenty.
W kancelarii należy złożyć:
a) Wniosek o przeniesienie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia;
b) Oświadczenie Inwestora, że przyjmuje wszystkie warunki realizacji przedsięwzięcia, które zostały zawarte w decyzji środowiskowej;
c) Oświadczenie strony, że wyraża zgodę, na przeniesienie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia;
d) Potwierdzenie uiszczenia opłaty skarbowej za decyzję - 105 zł oraz pełnomocnictwo, o ile było wydane - 17 zł.
3. Opłaty.
Opłata skarbowa wynosi 105 zł
Opłata za pełnomocnictwo o ile było wydane 17 zł
Opłatę skarbową należy dokonać:
- przelewem lub przekazem na rachunek bankowy Urzędu 08 8355 0009 0114 4848 2000 0006,
- lub w kasie Urzędu,
Osoba
wnosząca o dokonanie czynności wymagającej uiszczenia opłaty skarbowej
zobowiązana jest przedłożyć dowód uiszczenia w/w opłaty.
4. Termin załatwienia sprawy.
W
przypadku złożenia kompletnych dokumentów sprawy zostaną
załatwione w terminie do 1-go miesiąca. Zgodnie z art. 35 § 5
Kpa do terminów nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach
prawa dla dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia
postępowania oraz okresów opóźnień spowodowanych z winy strony albo z
przyczyn niezależnych od organu.
5. Tryb odwoławczy.
Odwołanie
od decyzji w terminie 2 tygodni do Samorządowego Kolegium
Odwoławczego w Gorzowie Wlkp. za pośrednictwem Burmistrza Miasta i Gminy
Witnica
6. Podstawa prawna.
Art. 72a ust. 1 ustawy
z dnia 3 listopada 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i
jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach
oddziaływania na środowisko (t.j. Dz.U. z 2020r., poz. 283 z późn.
zm.).
Wniosek do pobrania: